duminică, 6 februarie 2011

Feelings.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Fericire?  Bifat.
Speranta?  Bifat.
Emotii?  BIFAT.
Nerabdare?  Bifat.
Prietenie? [nu prea] Bifat.
Lene?  Bifat.
Chef?  (Nu prea) Bifat.
Iubire?  Total Bifat.

Yes,deci avem tot ce ne trebuie pentru a ne da seama ca de fapt eu sunt...indragostita.Si nu asa,oricum,ci prea mult: nu mananc,nu pot sa adorm,ma gandesc la un singur lucru,snt nerabdatoare,sunt aeriana,aberez cand vorbesc,ma impiedic,ma balbai & stuffff.
Si pana la urma,e de bine sau...? DA,e de bine.E de bine pentru ca persoana de care sunt ATAT de indragostita are aceleasi sentimente pentru mine,nu ma lasa singura,imi da sfaturi si ma face sa rad chiar si cand sunt suparata din nimicuri.

Citez: "Nu te mai ingrijora bine? Sunt aici cu tine."  <3


Prietenia: miss her..Am "pierdut" [desi e cam dur acest cuvant] niste prietenii la care chiar tineam si vroiam sa ramana ceva timp,dar se pare ca unii nu au gandit ca mine,but It's ok.Sper ca acele persoane sa isi dea seama de greseala facuta si sa stie faptul ca eu nu mai iert,daca odata ai gresit. . .ti-ai ratat sansa :).

>> Made a wrong turn, once or twice
Dug my way out, blood and fire
Bad decisions, that's alright
Welcome to my silly life
Mistreated, misplaced, misunderstood
Miss 'No way, it's all good', it didn't slow me down
Mistaken, always second guessing, underestimated
Look, I'm still around. <<


Deci in concluzie,viata mea chiar e mai frumoasa :xxxxx si ma bucur ca Dumnezeu ma ajuta si ca am parte de momente superbe.

Te iubesc Claaa >:D<

2 comentarii: