marți, 5 aprilie 2011

First place in my heart.

Long time since i was here,I know. :D

Am revenit pentru ca mi s-a facut dor. Da,dor.
Dor de tine,dor de noi . . . 8->.

Luna trecuta si mai ales luna aceasta [care abia a inceput] au adus o multitudine de schimbari in viata mea: familie,prieteni,sentimente,scoala&stuff, si tind a crede ca lucrurile iau IN SFARSIT o intorsatura miraculos de buna pentru mine.
Sa incep cu inceputul:
1. Am trait in 2 zile ce n-am trait in 15 ani,o adevarata aventura,escapada anului 2011 cu una dintre cele mai bune prietene ale mele->Camelia. Stiti...de-a lungul prieteniei noastre [care luna trecuta a facut frumosul numar 1 (an) ] am facut destule chestii impreuna:importante sau mai putin importante,dar ultimul lucru facut impreuna a fost o nebunie totala. Cine s-ar fi gandit ca eu si ea am merge vreodata impreuna sa ne vedem prietenii la 280 de km departare de casa?! Yes,it's a CRAZY! idea.


2. 2 zile petrecute cu minunatul meu iubit au fost G E N I A L E ! No words can describe this.Niciodata nu am mai fost atasata de o persoana atat de mult in....cateva ore. Momentele petrecute alaturi de el au insemnat cat 2 ani de lacrimi.Zambetul,privirea si mai ales atingerea lui au sters toate ranile deschise din sufletul meu si m-au facut sa traiesc,pentru cateva clipe, niste sentimente reale nemaitraite pana acum cu nimeni,m-au facut sa visez in doi si mai ales m-au facut sa cred ca un razboi in 2 e mult mai greu de pierdut. Au fost niste momente pe care cu siguranta nu le voi uita niciodata! Si cand spun niciodata,ma refer la un Happy Ending. :D













3. Cum spuneam si mai sus,schimbarile din viata mea in ultimele luni sunt remarcabile si pline de senzatii,trairi noi si acest lucru nu doar ca ma binedispune,ci imi da libertatea de a privi optimist inainte spre un viitor mai bun,de data asta fara lacrimi si regrete :).








Concluzia: Mi-e dor de iubitul meu pe care abia astept sa-l revad cat mai curand, si ii multumesc pentru tot ce a facut,mi-a dat curajul sa invat din nou sa lupt. Te iubesc !












2 comentarii: