vineri, 22 aprilie 2011

Nimic extraordinar.

Asa...o alta dimineata din luna Aprilie.Nimic iesit din comun.
O dimineata ca oricare alta dimineata,cand soarele licareste pe cer,porumbeii se intorc la geam sa.mi cerseasca paine si telefonul vibreaza intre perne.Cum am mai spus,nimic special.
 *exceptie face Claudiu,pe care l-am sunat indata ce m-am trezit,singuru' care mi-a luminat de-a binelea ziua.
E vineri.Si ce?
E 10 si ceva.Si ce?
A mai trecut o saptamana.Si ce?
..............Nimanui nu-i pasa!

Ok,revenind la ideea initiala a acestui post. Aseara,plictisita si discutand pe messenger cu o prietena,mi-am amintit de vechiul meu prieten Alki si de super blogul sau [ http://blogulubloo.blogspot.com ] pe care l-as citi nonstop si tot nu m-as plictisi.Nu are sens sa ii aduc laude,complimente si alte cacaturi de genu' pentru ca el stie cum sunt si stie ca-l apreciez,si oricum aceste laude nu prea il impresioneaza.

Da,revenind la Alki ca persoana,nu ca blog. In ultima vreme nu prea am mai vorbit deloc cu el si pot sa spun ca..... MI-E DOR DE EL! Mi-e dor sa avem discutii plictisitoare si dintr.odata sa zica ceva amuzant si sa nu mi se duca chefu', mi-e dor sa ii pun intrebari tampite si el sa imi raspunda la ele. . .Daaaa gata ca o dam in melancolisme si nu e cazu' :))).

Deci in concluzie,nimic nu e extraordinar zilele astea,aceeasi monotonie acuta,aceeasi priveliste naspa si aceleasi persoane fara idei. + absenta lu' Alki.

Cu asta inchei si ma semnez,pana data viitoare scapati de monotonie ! -C-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu